wtorek, 19 sierpnia 2014

Wesoły hostel

Już jakiś czas mieszkam na Cronulli w hostelu - od czego by tu zacząć. Pokoi jest może około 15, przynajmniej 4 osoby w jednym pokoju. Sezon nam się skończył- w ciągu ostatnich tygodni kilka osób się porozjeżdżało - w ciągu kilku dni kilka następnych osób wyjedzie - między innymi ja :)
Ostatnio liczyłam ile mamy narodowości: Włosi, Francuzi, Niemcy, Anglicy, Kanadyjczycy, Szwedzi, Argentyńczycy, Irlandczycy, Macedończyk, Holender,Serbka, ja póki co jedyna polka :)
Oprócz wspólnego spędzania czasu, oglądania TV, grania w bilard, mamy czasami wspólne posiłki czy wspólne gotowania- miałam okazje zjeść przepyszne dania- proste a taki dobre - gotowane przez Włochów, Francuzów czy Toniego- Macedończyka.
W takim miejscu nie ma co mówić o braku zajęcia czy towarzystwa. Zawsze w ciągu dnia znajdzie się ktoś do rozmowy czy wyjścia na plaże.
Mamy zawsze otwarte pokoje- nie zdarzyła się sytuacja żeby komuś coś zginęło. Ja ostatnio zapodziałam swój aparat fot.-wiedziałam, że go nie zgubiłam ale znaleźć go nie umiałam- jeden z chłopaków znalazł go i zwrócił mi bez żadnych problemów.


Kilka zdjęć z ludźmi z hostelu. Powyżej nasz 'courtyard'- palarnia, pralnia.
Panowie znajdujący się na zdjęciu krzyczeli wtedy 'polish'- tak wołał na mnie Luigi- jest ze mną na zdjęciu poniżej. Kiedy przypomniałam mu swoje imię stwierdził, że to dla inf. innych- żeby wiedzieli skąd jestem:)
Póki co dla niektórych jestem: Anna, Anita(argentyńska wersja mojego imienia), Hanula lub Anula, zdarza się też 'Aniczka'.
Ludzie przyjeżdżają i wyjeżdżają- nasza ekipa powoli się zaczyna rozjeżdżać- niektórzy muszą odrobić swoje 'farm' żeby dostać wizę na drugi rok.













Wspólne czekoladowe fondue :)



Tu oblewaliśmy 'Hippie van' chłopaków- na zdjęciu mamy Salvadore(Włochy), Louise (Szwecja), Lukas- jeden z moich ulubionych Niemców- bardzo radosna i pozytywna postać:), ja i Ben (Francuz). Chłopaki sami zorganizowali sobie ten van- graffiti, później zbudowali łóżko i zorganizowali inne rzeczy żeby van był kempingową opcją świetna robota !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz