wtorek, 12 sierpnia 2014

Lista rzeczy 'do zrobienia'

ciężko, w Australii zostały mi już tygodnie a na Cronulli dni.
Jestem w trakcie planowania kolejnej objazdówki- wschodnie wybrzeże, rafa koralowe i inne atrakcje tej części Australii. Wyjazd rozpoczynamy 25/08- wstępnie ja, 2 Włochów i Francuzka. Sytuacja podobna co z organizacją poprzedniego wyjazdu- wystawiłam ogłoszenie na gumtree i couchsurfingu.
Przed tym wyjazdem chciałabym/ muszę jeszcze : zaliczyć szkołę; wybrać się i zobaczyć w miejsca w których mnie jeszcze nie było (Manly- lokalna,wakacyjna miejscowość; Hunter Valley-2,5h drogi z Sydney- winna dolina :) i Góry Błękitne), pozałatwić sprawy związane z moim pobytem tutaj i wyjazdem stąd ;) zaplanować i zorganizować wyjazd przez Azję ;) wybawić się; spotkać z bliskimi mi ludźmi no i tyle- czuje jak czas mi się kurczy  a staram się wykorzystać każdą możliwą chwilę.

W czwartek ostatnio wybrałam się na rejs- 4 godzinne 'oglądanie wielorybów'. Fajny rejs- pogoda dopisała, wykołysało nas na oceanie :) i widziałam wieloryby- co oczywiście nie jest gwarantowane.
Sezon kiedy wieloryby migrują rozpoczyna się od czerwca do września.
My widzieliśmy 4:) trzeba było na nie chwilę cierpliwie poczekać ale warto było. Ten poniżej ma podobno około 12mce i jest młody- jak dla mnie był bardzo duży jak na swój wiek.




Zawsze jest miło zobaczyć Sydney, opere czy most z innej perspektywy.


 A tu moja kochana Cronulla w kilku różnych ujęciach :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz