niedziela, 1 grudnia 2013

Ho Ho Ho - pierwszy dzień lata za nami :)

1 grudnia to w Australii pierwszy dzień lata. Od tego dnia, oficjalnie 'wszyscy' ozdabiają domy na Święta. 
Ozdoby mają być ściągane zaraz po świętach a nie tak jak w PL, czasami nawet do końca stycznia.
W radiu oczywiście piosenki świąteczne, które nijak nie mają się do rzeczywistości, bo nie będzie tu żadnego śniegu czy bałwana o_O 
Święta będą dla mnie co najmniej egzotyczne :>
Darling Harbour
Pamiętacie piękny widok z mojego okna (dla niektórych fotomontaż;P), to też widok z mojego okna

Wczoraj Andrzeja- jeszcze raz Wszystkiego Naj dla mojego taty :)
Ja sama wylądowałam z wujostwem (o tym w najbliższej przyszłości), u 'znajomego' Andrzeja :> gdzie poznałam bardzo miłych Polaków. Większość mogła by być moimi rodzicami, co nie zmienia faktu, że wieczór był bardzo udany, jedzenie oczywiście przepyszne a stare kawały o 'milicji' ponadczasowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz